Mönster.



Bilder från Olpers, Olles gård.

Kommentarer
Postat av: Den där D

ÄLSKAR såklart den virkade "gardinen"!

Postat av: Annikan

Jag vann tydligen tipsrundan! Undra hur många rätt jag hade egentligen? Så nu måste vi ju åka och hämta mitt pris i Gästbo, Olles "nya" ställe... Jag vill till kupan oxå...

2010-08-11 @ 22:46:27
Postat av: celina

Den där D - Å! Tänkte inte alls på att du ju så klart skulle gilla den när jag såg den.



Annikan - HAHA! Jag kom tvåa. HAHAHAH! Sjukt spännande att få höra de rätta svaren sen. Kanske vann vi för att vi var de enda som var helnyktra? Kupan ja! Och om några veckor blir det Gästbo! Du kanske har slutat med medicin då och kan fira med Pisco till och med.

2010-08-11 @ 23:44:40
URL: http://celina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback