Olika sorters lekar.



Jag har lekt så mycket den här veckan och helgen så det är inte riktigt klokt. Lekt jobblekar och kompislekar och filmlekar och loppislekar och åka till landetlekar och laga matlekar. Och imorgon är det en ny vecka och jag bläddrar fram i kalendern och ser att det redan imorgon ska lekas igen! En ny lek med nya människor där jag ska lära mig saker och nätverka och utvecklas som människa och företagare. Just nu känns det mest som att jag behöver leka sovleken. Så det ska jag göra nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: kerstin

men men snart måste VI leka, vet inte vilken lek men de kan vi komma på snart, det är måndag idag , DEN måndagen som är den första på mitt nya liv:) boråseran är over and out och nu ska jag börja nytt jobb idaaaaa, flyttar om 1,5 vecka , ja herreguuuu:) sezzz snart jajajajajaj:)

Postat av: Den där D

Jag vill leka loppisleken, fotoleken och deluxefrukostleken med dig!

2010-09-06 @ 16:40:56
URL: http://veryflashy.blogg.se/
Postat av: celina

kerstin - Ja! Jiho! Och grattis och heja! Hör av dig när du känner att du har tid och lust. Jag har typ alltid både tid och lust, frilääänsing baby liksom. Behövs det exempelvis hjälp med att släpa något (typ möbler/flyttkartonger etc) så är jag världsbäst på det. Annars är jag jättebra på att dricka drinkar också. Och leka loppislekar och massa massa annat.



Den där D - Jaaaaa! Men när kommer du hit då? För du skulle väl hit? Det var väl inte bara hittepå?!?!??!

2010-09-06 @ 22:37:58
URL: http://celina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback